пʼятницю, 26 лютого 2021 р.

Дистанційні заняття 26.02.2021

 


Початковий рівень 2 р.н

Тема: Вивчення рухів до весняного танцю.

Відео з поясненням теми:

https://youtu.be/S-OW7OOm3_w


По наступному посиланню-музика для вправ (акомпаніатор Тетяна Володимірівна):



Онлайн заняття:


Заняття на платформі zoom:



Основний рівень 2 р.н

Тема: Розтяжки біля опори,шпагат.

https://youtu.be/1Ggu-2siBWA


Заняття на платформі zoom:

Основний рівень 3 р.н
Тема: Хороводи в танцювальному мистецтві.



Хороводи є одним з найдавніших форм народного танцювального мистецтва, виконання яких у давнину пов'язувалося з обрядовими діями, традиційною зустріччю весни (весняний цикл танців), відзначенням літа (купальський цикл танців), завиванням берізки, плетінням вінків, запалюванням вогнищ та інших.

Специфіка життя давніх східнослов'янських племен - древлян, дреговичів, кривичів, в'ятичів, сіверян, полиняй, білих хорватів, бужан та ін. - слугувала за основу самобутнього, оригінального хореографічного мистецтва українського народу.

Прадавні обряди й танці супроводжувались музиченням на інструментах: пентахорді (вид арфи), кувнчках (своєрідних флейтах), сопілках, трубах, піпелях, пищалях, рогах, гуслях, гудках, трембітах, решітках, дудках-сопєлях, домрах, накрах (вид литавр).

Усі обряди, магічні звертання, заклинання тощо безпосередньо залежали й були органічно пов'язані з землеробством та анімалістичним культом.

Анімалістичні уособлення стихійних явищ у живих образах у народних іграх, обрядах зводилися до бажання полегшити працю, підпорядкувати явища природи й забезпечити собі добробут.

За Київської Русі церква вела нещадну боротьбу з язичницькими звичаями, обрядами, традиціями, оголосивши їх "бісівськими", а отже й з їхніми носіями, творцями народного мистецтва. Однак, не досягнувши бажаної мети, священнослужителі прилаштовують більшість народних обрядів до свого календаря: зустріч весни до великодніх християнських свят; русальні свята - до християнської Трійці; Івана Купала - до свята Іоанна Хрестителя; Коляду - до різдвяних, а щедрівки - до йорданських свят.

Ряд обрядових ритуалів було перенесено безпосередньо до церкви. Скажімо, посвячення паски та крашанок на Великдень, обжинкових вінків - на Маковія, яблук - на Спаса тощо.

Проте, вплив від церковної "співдружності" та "співіснування" на музику, поезію танець, що залишались в основі свої "консервативними", був незначним (приміром, зміни у текстах колядок, щедрівок та деяких русальних і купальських пісень).


Заняття на платформі zoom:


Вищий рівень 2 р.н

Тема: Афро-Америкагське коріння стилю джаз-модерн.

Цей напрямок сучасної сценічної хореографії з'явилося в 70-і роки минулого століття в Америці, а потім вже «захопило» Європу. Два танцювальні стилі - джаз і модерн об'єдналися в новий напрямок. Але щоб дізнатися історію танцю, потрібно заглянути в початок XX століття.

«Народження» джазу
Джаз як танець «розцвів» в 20-і роки XX століття, виконувався і придумувався афроамериканцями в побутовому середовищі, але швидко став фаворитом сцени - бродвейські постановки не обходилися без нього.

Одна із засновників стилю - Кетрін Данхем. «Чорний», як його називають, танець, зобов'язаний афроамериканцям їх неповторній пластиці, образністі, почуттям стилю і свободою всіх частин тіла в русі.

Джек Коул - «батько» танцю джаз-модерн

Два різних напрямки недовго проіснували окремо і скоро об'єдналися в джаз-модерн. Джек Коул - педагог, перший грамотно з'єднав техніки цих стилів, а вже в 1966 випустили підручник з описом особливостей нового напрямку. Після цього джаз-модерн почав розвиватися самостійно.

Яскравість, емоційність і вільна легкість джазу доповнювали глибоку філософію модерну. Танець став повноцінним, музика зливалася з рухами, виразних елементів з'являлося все більше. Це дозволило танцівникам різних професійних рівнів, підготовки і статури виконувати джаз-модерн на високому рівні, розвиватися в ньому.

Конференція zoom



середу, 24 лютого 2021 р.

Дистанційні заняття 24.02.2021




 



Індивідуальна робота (ритміка для дитини з особливими потребами)

Тема: Моторика рук,вправи з м'ячем.

Відео з завданням: https://youtu.be/qGCAImP-tfI 



Основний рівень 3 р.н

Тема: Закріплення вивченого матеріала (пози в класичному танці).



Вправи на повторення: