Група №2
Тема: пліє в сучасній хореографії впоєднані з різними положеннями рук.
Фото з заняття на платформі zoom
Група №4
Тема: позиції рук в стилі джаз модерн.
Група №2
Тема: пліє в сучасній хореографії впоєднані з різними положеннями рук.
Фото з заняття на платформі zoom
Група №4
Тема: позиції рук в стилі джаз модерн.
Група №1
Тема: вправи на координацію.
Фото з конференції на платформі zoom
Група №3
Тема: партерні ростяжки.
Партерна гімнастика дозволяє: підвищити гнучкість суглобів; поліпшити еластичність м'язів і зв'язок; наростити силу м'язів. набути навички витягнутого носка, рівного і підтягнутого корпусу, дадуть первинне уявлення про роботу м'язів ніг, рук, шиї, спини і т.д.; почати роботу по виправленню деяких недоліків в поставі, а саме, асиметрії лопаток, збільшення прогину в поперековому відділі хребта і ін. вироблення виворотності ніг; виховання сили стопи (пальці, підйом); підйому ніг; розвиток гнучкості тіла, м'якості рук; розвиток кроку; напрацювання стрибка; стійкість.
Фото з конференції на платформі zoom
Група №4
Тема:сучасна хореографія положення рук та рухи руками в танчах чарлідерства.
Фото з конференції на платформі zoom
Тема: рухи гуцульського танцю,поєднання рухів в комбінацію.
Фото з конференції на платформі zoom:
Група №4
Тема:
Фото з конференції на платформі zoom:
Тема: вправи на рівновагу.
Відео з вправами:
Початковий рівень 2 р.н
Тема: положення рук в танці "Тарантела"
Основний рівень 2 р.н
Тема: Основні рухи італійського народного танцю "Тарантела".
Основний рівень 3 р.н
Тема: Польський народний танець "Краков'як".
Веселий польський танець краков’як танцюють і професіонали, і аматори вже майже шість століть. І не дивлячись на свій солідний вік, актуальності він не втрачає!
Польський народний танець краков’як (krakowiak) з’явився серед жителів Краківського воєводства в XIV столітті. Спочатку його танцювали тільки чоловіки, а пізніше він став парним танцем. Природно, костюми для танцю краков’як відповідають краківському польському народному костюму.
Хлопці найчастіше одягають білі сорочки з маленькими закритими комірцями і широкими довгими рукавами на обшлагах, білі в червону смужку штани, заправлені в чорні чобітки, сині камзоли без рукавів, пояси з жовтого пазумента з прикрасами і червоні конфедератки з невеликим павиним пір’ям.
Дівчата вбираються в білі блузи з широкими короткими рукавами і оборками на комірі, широкі квітчасті спідниці в зборку, білі вишиті фартухи, короткі червоні безрукавки і «корони» з строкатими стрічками ззаду і червоне намисто.
Краков’як був популярний в шляхетському середовищі, а в XIX — початку XX столітті став також і бальним танцем. Як і полонез, краков’як мав урочистий характер військового ходи і називався «великим танцем»
Народно-сценічний варіант краков’як виповнюється парами на рахунок 2/4, але часто в нього включають загальні фігури (коло, зірка, та ін.). Рухи танцю в більшості побудовані на різних стрибках, виконуються вони легко і пластично
По наступному посиланню-музика для вправ (акомпаніатор Тетяна Володимірівна):